Zobacz także:

aktualności

MAMY TO! BERRY LU LAUREATEM GRAND PRIX BRANDING OVATION 2024 W KATEGORII DZIAŁ MARKETINGU ROKU

Z ogromną radością informujemy, że zostaliśmy wyróżnieni w prestiżowym konkursie marek i marketingu w branży jagodowej Branding Ovation 2024. Podczas mającej miejsce 9 kwietnia w warszawskim Brain Embassy Gali Nagrodę Grand Prix w kategorii Dział Marketingu Roku odebrała Marta Staszewska.

Nagroda potwierdza nasze miejsce w gronie najlepszych jagodowych marek w Polsce. Jest zwieńczeniem naszej dotychczasowej historii, Everestem, na który wspięliśmy się pomimo lawin i innych przeciwności. To pierwszy ośmiotysięcznik w planowanej koronie Ziemi. Szczęśliwi i dumni – ruszamy dalej przed siebie i w górę!

Konkurs Branding Ovation 2024 został zorganizowany w ramach projektu „Czas na polskie superowoce!”, którego celem jest wsparcie i promocja polskiej branży owoców jagodowych. Udział w nim wzięli czołowi polscy producenci owoców jagodowych, sadzonek, przetworów oraz win owocowych. Ich pełne emocji prezentacje oglądało i oceniało jury, w skład którego weszli: Grzegorz Twaróg – Dyrektor Kreatywny studia graficznego PLANTACJA, Tomasz Pańczyk – prezes Fischer Trading Group, Redaktor Naczelny HURT & DETAL, Witold Boguta – Prezes Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw, Maciej Dolata z agencji INSPIRE smarter branding oraz Piotr Bucki – psycholog, promotor storytellingu, twórca najlepszych prezentacji I Love Marketing.